środa, 7 grudnia 2011

7 grudnia...

Witajcie !

Parę dni mnie nie było tutaj, ale to głównie przez zamieszanie, ponieważ jestem w 3 gimnazjum miałam dzisiaj już pierwszy próbny test gimnazjalny - humanistyczny. Nie najgorzej mi poszło, ale zadania były mylące i temat rozprawki z polskiego także nie był za ciekawy. Wglądnąć do niego możecie sobie tutaj :
Próbny Test Gimnazjalny !
Jeden chłopak z mojej klasy wyszedł już po około 40 minutach z polskiego...cały czas, który mieliśmy przeznaczony na pisanie to 90 minut, więc moim zdaniem nie powinien tak szybko kończyć. 
Ale może coś przyjemniejszego teraz...wczoraj był mikołaj ! Wszystkiego najlepszego z okazji 6 grudnia ! U nas spadł już śnieg...śmieszne...tak jakby na prezent akurat. ^^ ale cieszę się... nareszcie prawdziwe, białe święta, choć co prawda, zdążył się roztopić już, ale mam nadzieję, że znowu nas odwiedzi za nie długo... Na koniec mikołajkowy komiks...
Co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach...  (musiałam wstawić w małym formacie, bo inaczej by się nie zmieścił- powiększajcie klikając na niego ;D )
A jutro piszemy przyrodniczo-matematyczne ; o trzymajcie kciuki*.*
________________________________________


 Naucz mnie sztuki małych kroków.~ Antoine de Saint-Exupéry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!