poniedziałek, 12 grudnia 2011

12 grudnia...

Hej !





Dzisiaj niestety poniedziałek i mój plan zajęć w pełnym stopniu określa obrazek obok ;)
Nie będę opisywała co obecnie u mnie, gdyż raczej nic zbytnio się nie zmieniło ;)
Ogólnie, idzie zimna...i jest coraz zimniej...więc chciałam zakupić sobie jakieś zimowe buty, gdyż obecnie nie posiadam takowych niestety. Obeszłam chyba wszystkie możliwe sklepy ostatnio i żadnych ładnych kozaków ani butów na zimę! Jak to się stało sama Wam nie odpowiem. Jeszcze dodatkowym problemem jest to, że mam dosyć mały rozmiar butów, więc także gorzej jest mi dobrać, takie buty, które mi się  podobają, a zarazem mi pasują...xd
W celu dalszych poszukiwań weszłam sobie na deezee i zauważyłam inne śliczne buciki...szkoda tylko, że nie było rozmiarów ani kolorów, które by mi odpowiadały. A oto co mi się spodobało : 


https://www.deezee.pl/obuwie_damskie/botki/kellisa_mma55_tan_pu_wedge.html
Co o nich sądzicie ? A Wy jesteście zaopatrzeni już w zimowe butki ? ;)

Zmieniłam ostatnio także wyglą mojego bloga, dodałam parę gadżetów, dlatego zachęcam do zaglądnięcia pod stopkę, oraz na boki ;)
____________________________________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń.~Elizabeth Taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!