czwartek, 29 grudnia 2011

29 grudnia...

Hej !

Trochę mnie tu nie było, ale to wszystko przez święteczne zmieszanie i zgiełk. Teraz to wszystko już przeminęło, Wigilia, Boże Narodzenie, wolne...już prawie 1 stycznia i trzeba będzie rozpocząć nowy rozdział. Ja jednak chyba nie chcę... Boję się, że coś może zmienić się na gorsze, choć w sumie i tak nie jest najlepiej więc nawet jakaś zmiana chyba by jakoś nie zmieniła biegu mojego życia, ale na pewno bym ją odczuła, w ten czy inny sposób. Chciałabym aby:
  • życie było łatwe
  • przyjaciele byli prawdziwi
  • miłość była szczera
  • marzenia były rzeczywistością
  • wybory były prawidłowe
  • młodość była szalona
  • przeszłość była miłym wspomnieniem
  • przyszłość była spełnieniem snów
  • wszystkie nasz drogi były proste
  • jedznie było nietuczące
  • przeżycia były niezapomniane
  • porażki były budujące
  • rany były bezbolesne
  • sekundy były radością


 I wiele, wiele więcej, ale świat się raczej nie zmieni na pstryknięcie palcami...a z pewnością wielu z nas by tak chciało. Życzę Wam aby ten nowy rok był taki jak napisałam właśnie wyżej ! Nigdy się nie poddawajcie, bo przegrana zawsze czyha za rogiem i wie kiedy zza nigo wyjść...


__________________________________________
Kiedyś zmienię świat na lepsze...a potem się obudzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!