środa, 29 lutego 2012

Brązowy stworek, czyli Domo kun ;)

Hej!
Dodaję dzisiaj post na szybko , gdyż niestety przez najbliższe 5 dni nie będę miała czasu :( Oczywiście nadrobię, to od razu we wtorkowe popołudnie. Możecie spodziewać się m.in. Tagu "5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć." :) Ogólnie u mnie śnieg już praktycznie cały stopniał, ale jak 2 dni temu wracałam ze szkoły, to tak sypało, że wszędzie było biało, a jak wróciłam do domu i usiadłam w fotelu słońce zaczęło tak mocno świecić, że aż mnie raziło i musiałam zasłonić okno. Taka oto dziwna pogoda...A u Was jaka jest? A teraz przechodząc do tematu posta...Na pewno widzieliście już w internecie nieraz różne obrazki, czapki, ubrania itp. z motywem brązowego potworka. Jak dla mnie jest on słodki i sama z chęcią zaopatrzyłabym się w jakąś rzecz z jego podobizną :) Jak do tąd nie wiedziałam, jaką dokładnie ma  nazwę, a dzisiaj właśnie na nią natrafiłam - Domo kun. Dosyć nietypowe imię, gdyż pochodzi z języka  japońskiego. Wiecie, że pierwszy raz brązowy potworek pojawił się w 1998 roku?
♥♥♥










A Wy co o nim sądzicie? Uroczy, czy może raczej nic specjalnego?
________________________________________________
Czujesz się osamotniony. Postaraj się odwiedzić kogoś, kto jest jeszcze bardziej samotny.~Jan Paweł II

41 komentarzy:

  1. hej ;) u Nas w Szczecinie sam deszcz ponuro , juz wolałam ten mróz na policzkach , niż cieple krople na moim policzku ;)
    Stworek jest prześliczny , <3 dawno juz na niego miałam ochotę ale niestety ciężko go dostać ;/ raz widziałam w CROPPie ale tylko naklejony obrazek na czapkę
    Mam prośbę jakbyś widziała kiedyś coś fajnego do kupienia podlinkuj mi ;D będę bardzo wdzięczna ;p wracaj szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego, ale on zawsze mnie troche przerażał xd

    OdpowiedzUsuń
  3. haha,świetny jest!:D

    //dziękuje Ci bardzo!!

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super ! :)
    Dziękuję za koma ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było miec jakis gadżet z tym uroczym stworkiem ;D ja chciałaby takie kaapcie ^^ hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapki i pazurki są najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie te brazowe stworeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak prawie każdy natknęłam się już na niego, uważam że jest fajny xD ale nie za bardzo wiem o co z nim chodzi i skąd pochodzi, znaczy teraz po tym poście wiem że z japonii, ale wciąż nie bardzo orientuję się co z sensem jego istnienia
    a pogoda ammm dziwnateraz np. mgła gęsta jak mleko, a niedługo mam wsiadać w samochód to będzie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodki ten potworem :)Chciałabym mieć go jako bryloczek :) Pogoda hmmm.....ciapa ogromna !

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda jest następująca
    we wtorek padał śnieg i tego samego dnia pod wieczór stopił się a jak wracałam ze szkoły była plucha
    wczoraj było pięknie, wiosennie, słoneczko nawet zagościło na niebie
    a dziś jest brzydko i szaro :/ nie rozumiem tej pogody :(
    fajne są te pazurki z tym potworkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam ciepłe swetry <3 dziękuje za miłe komentarze :) mam nadzieję, że będziemy w kontakcie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. haha zdjecia małżeńskie - super

    bardzo słodki jest ten potworek

    OdpowiedzUsuń
  13. ten stworek ma kolor (cista) piernika :D:D
    wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie Domo kun to nic specjalnego :P. Taaaka rutyna ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. One są takie słodkie ::)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie w poniedziałek ładnie, we wtorek deszcz ze śniegiem, wczoraj ładnie, a dzisiaj drobny deszczyk i sporo chmur... nieogarnięta ta pogoda jest

    zapraszam do mnie, nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  17. ja go chcę na paznokciach!!!!!!

    Pozdrawiam,
    Lona z "Bless the Mess"
    Ps. a u nas dziś startuje konkurs! http://lenalona.blogspot.com/2012/03/konkurs-na-dzien-kobiet-10-bransoletek.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest uroczy! Ostatnio ulepiłam zestaw z Domo Kunem i miałam przy tym mnóstwo frajdy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  20. 2,3,5 zdjęcia są genialne! ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o tym stworku. Fajne zdjecia :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie jest uroczy <3 Chyba wszędzie tak to wygląda jak u Ciebie... raz sypie, raz słońce.. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog: )
    U mnie taka plucha . . . Wszędzie błoto, ale słońce świeci : P
    Kocham go! : D I dzięki Tobie dowiedziałam się jak się nazywa : *
    Obserwuję : P
    Zapraszam do mnie:
    http://wiolam1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta czapka z tym stworkiem jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Te paznokcie z DOMO są boskie<3.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tata się ze mnie śmiał jak powiedziałam, że ma mi kupic tego stwora na dzień kobiet:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana jest masę nowych posłów od tego co skomentowałaś :-P serdecznie zapraszam do komentowania i oceniania moich new zaprojektowanych butów do Łaciny. Buziakuje z Szwecji goteborg<3

    OdpowiedzUsuń
  28. kojaze tego stwora , on ma coś związanego z Hondą co nie ? :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Domo Kun'a ! :D

    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. tzn dalej mam bo nie mam niestety czasu teraz jeździć i brak funduszy :(

    OdpowiedzUsuń
  31. <3 rozkoszny jest.

    czekam na nowy post o kosmetykach, w międzyczasie zapraszam do siebie, tam trochę o moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten stworek jest piękny! Też takiego chcę. I mamy tyle samo lat ^,^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!