sobota, 10 grudnia 2011

10 grudnia...

Cześć !

Dzisiaj byłam na łyżwach...drugi raz w życiu. Co prawda jeżdżę bardzo wolno, ale przynajmniej się nie wywalam ;) tzn. raz się wywróciłam, jak ktoś we mnie wjechał i teraz boli mnie kolano :<


Ogólnie dzisiejszy post chciałabym poświęcić bombkom...ale nie takim zwyczajnym, tylko decoupage. To bardzo fajne móc wykonać bombkę z jednego kawałka styropianu i serwetki. Wbrew pozorom nie jest to wcale trudne, jedyne co jest potrzebne, to właśnie styropianowa kula, dzwoneczek, gwiazda (cokolwiek), biała farba (specjalna do takich bombek, jednak nie jest to bardzo duży wydatek) oraz serwetka.
Jeżeli jesteście zainteresowani takimi bombkami,
JAK JE WYKONAĆ możecie przeczytać tutaj<------------ http://www.tipy.pl/artykul_5691,jak-zrobic-bombke-decoupage.html


Tutaj macie parę przykładów takich prześlicznych bombeczek : 
________________________________________________
Musisz uważać na znaki. Bóg wyznaczył na świecie dla każdego z nas szlak, którym musimy podążać. Wystarczy odczytać tylko co zapisał dla Ciebie.~Paulo Coelho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!