czwartek, 1 grudnia 2011

1 Grudnia...

Cześć !

Dzisiaj pierwszy dzień grudnia...i jak narazie brak szans na śnieg. :<
A u Was już pada ?
Dzisiaj ze szkoły, w ramach wf byłyśmy na kręglach, jedyny minus tych wyjść, to to, że trwają dłużej, my płacimy i musimy tam dochodzić, a z racji tego że jestem małym leniuszkiem, niezbyt mi to pasuje.
Jutro mam spotkanie do bierzmowania, a z pewnych powodów szczerze mówią, w ogóle nie chce mi się na nie iść...Dlaczego wszystko nie może być takie proste ? 


_______________________________________________

 Ważne jest by nigdy nie przestać pytać. Ciekawość nie istnieje bez przyczyny. Wystarczy więc, jeśli spróbujemy zrozumieć choć trochę tej tajemnicy każdego dnia. Nigdy nie trać świętej ciekawości. Kto nie potrafi pytać nie potrafi żyć ~ Albert Einstein

1 komentarz:

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!