piątek, 11 maja 2012

Białe kwiaty, zegarek i Tag 11 pytań.

Hej !
Po moim bierzmowaniu dostałam od rodziny prześliczne białe róże oraz konwalie. Uwielbiam ich zapach, a konwalie to jedne z moich ulubionych kwiatów. A jakie Wy lubicie najbardziej? :)


z figurką kota :)
A taki oto zegarek stoi na moim biurku, w sumie jest to jedyny działający w moim pokoju ;p

zakupiony w Flo
Ps.Wiem, że post może wydawać się długi, ale to tylko przez ilość pytań ;)
______________
Zostałam zaproszona do tagu 11 pytań przez : échelle Endingstory oraz  Klaudia . Bardzo im wszystkim dziękuję ;* Zasady tagu:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych im przez "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.  
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
od  échelle
1. Twoja największa wpadka ;).
Hmm....pamiętam mało moich wpadek, ale największa to chyba jak jadłam sobie pizze w centrum handlowym. Siedziełam przy stoliku i próbowałam odkroić sobie kawałek i nagle tak mocno pociągnęłam widelcem, że ten kawałek mi odleciał i spadł na krzesło, a potem ktoś na nim usiadł <lol>
2. Jak wyglądał najlepszy dzień w Twoim dotychczasowym życiu?
Najlepszy dzień? Trudne pytanie, w sumie nawet nie umiałabym wybrać tego najlepszego, ale myślę że byłby to jakiś dzień z dzieciństwa ;)
3. Pytanie 3, a więc podaj 3 osoby, które chciałabyś poznać/spotkać w swoim życiu?
Chada Kroegera, Billa Gatesa i Rowana Atkinsona.
4. Dokończ zdanie: Najważniejsza/y/e w życiu dla mnie jest...
...rodzina :)
5. Przyjaźń vs. miłość?
Trudny wybór, ale chyba jednak przyjaźń.
6. Wierzysz w przeznaczenie?
Raczej nie...
7. Pierwsza myśl po przebudzeniu? ;>
Ile jeszcze mogę spać? :D
8. Twoje ulubione miejsce na ziemi to?
Miejscowość w górach:)
9. Jaką cechę charakteru najbardziej cenisz u ludzi?
W sumie nie zwracam uwagi na jedną cechę, raczej na całokształt. Wiadomo, że każdy ma inne zalety i wady ;)
10. Wymień trzy rzeczy, których utrata byłaby dla Ciebie bardzo bolesna.
Z rzeczy w sensie przedmiotów to może laptop, ulubiony ciuch, komórka. Choć myślę, że nie byłaby to taka bardzo bolesna utrata, w końcu dałoby się przeżyć :)
11. Twoje motto.
Tak jak w nagłówku bloga : Żyj tak, aby po twojej śmierci zrobiło się nudno :)
1. Jeśli miałabyś pojechać na wycieczkę dookoła świata , jakie kraje najchętniej byś zwiedziła ?
Myślę, że byłaby to Anglia, Japonia, Hiszpania, Włochy, Chorwacja i Australia :)
2. Wygrałaś 1 milion . Co z nim zrobisz ?
Najchętniej lecę do sklepu i kupuję wszystko co mi się podoba :D Nie no, myślę że część odłożyłabym na przyszłość i część przekazałabym potrzebującym i trochę oczywiście wydałabym na ubrania, kosmetyki itp. po prostu na coś dla siebie :)
3. Masz zwierzęta domowe ? Jakie ?
Tak, mam 3 koty :)
4. Ulubiony piosenkarz , piosenkarka ?
Nie mam jednego/jednej ulubionej.
5. Masz przyjaciół ? Podaj imiona .
Szczerze mówiąc nie wiem, a skoro nie wiem, to może i nie są przyjaciółmi, ale ja ich traktuję jak przyjaciół :) Co do jednej jestem pewna (podam pierwsze litery imion) i jest to N. A reszta to A, M i O.
6. Film , który wywarł na Tobie największe wrażenie .
"Od słów do śmierci."
7. Byłaś za granicą ? Jak tak to wymień miejsca .
Tak, byłam w Chorwacji, na Węgrzech i Słowacji ;) Także na wycieczce szkolnej byłam w Anglii i Francji :)
8. Co Cię wkurza w zachowaniu płci przeciwnej ?
Jak chłopak traktuje dziewczyny, jak rzeczy.
9. Wymarzone miejsca na wakacje .
Londyn, Australia, USA :)
10. Co najbardziej sprawia Ci przyjemność ?
Odpoczywanie, czytanie książek, które mnie ciekawią, spędzanie czasu ze znajomymi :)
11. Czego nienawidzisz w swoim zachowaniu ?
Tego, że czasem przejmuję się zupełnie nieważnymi sprawami i w sumie jest to dla mnie tylko niepotrzebny stres.
1. Jak często kupujesz lakiery do paznokci?
Ostatnio dosyć rzadko kupuję...może raz na miesiąc. Więcej kupuję w wakacje ;)
2. Ile przeciętnie wydajesz pieniędzy miesięcznie na ubrania?
Trudno mi powiedzieć, zależy ile mam pieniędzy, czy na coś zbieram, czy mam okazję jechać do sklepu itp.
3. Co Cię podkusiło do założenia bloga i czy nie żałujesz?
Chciałam po prostu mieć miejsce, gdzie mogłabym pisać o swoim życiu, 'wygadać' się. Nie żałuję ^^
4. Co byś wybrała: Dwa tygodnie w Paryżu, dwa tygodnie w Sydney czy dwa tygodnie na Hawajach?
Chyba dwa tygodnie w Sydney.
5. Co myślisz o ludziach należących do takich subkultur jak PUNK, EMO czy GOTHIC?
Myślę, że to ich wybór.
6. Podkład, puder czy korektor?
Puder lub korektor ;)
7. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona?
Jak mnie jakaś zaciekawi, to lubię sobie poczytać, ale jednej ulubionej nie mam.
8. Dziewczyny strasznie jarają się bejsbolówkami i flagą amerykańską. Co sądzisz o bejbolówkach i ubraniach, dodatkach etc. z flagą Ameryki?
Podobają mi się takie ubrania. Jednak bardziej chciałabym mieć w swojej szafie bejsbolówkę, niż ubranie z flagą amerykańską :)
9. Co myślisz o glanach?
Sama nie posiadam, ale myślę że ich kupno to nie są zmarnowane pieniądze.
10. Czy jakaś blogerka jest Twoim autorytetem, ew. wzorujesz się na Niej lub Ją naprawdę podziwiasz? Jeśli tak to jaka i dlaczego?
Jest parę bloggerek, które podziwiam, bo mają naprawdę fajne blogi. Po prostu podoba mi się sposób w jaki piszą ;) Ale raczej na nikim się nie wzoruję :)
11. Lubisz TAGi :)?
W normalnej ilości owszem :)

Wybaczcie, ale niestety nie zastosuję się do zasad od 2-5, gdyż tag ten bardzo szybko się rozpszestrzenia i prawdopodobnie niektóre z osób, które bym wybrała uczestniczyły już w nim, a pytania także mogłyby być podobne.
______________

♥♥♥
Niedobrze, gdy rozum jest specjalistą od krótkich dystansów.~Zbigniew Waydyk

39 komentarzy:

  1. Konwalie pachną prześlicznie ^^
    Ciekawe odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz i zapraszam częściej! ;)
    Uwielbiam konwalie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odpowiedzi! :D lubię konwalie, ale najpiękniejsze, według mnie, są chabry! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mój konkurs na najlepszy nagłówek . Inf. są w troche starszym poście więc musisz zjechać w dół ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki boskie inspiracje *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your sweet words!!

    Take care :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest ten zegareczek! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ciocia ostatnio mojej mamie dała konwalie z jej ogrodu i tak cudownie mi zawsze rano pachną jak wstaję , że nie chcę wstawać z łóżka .

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny zegarkek ^^ inspiracje jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham konwalie, pięknie pachną :)
    Fajne inspiracje !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam konwalie ; ) Świetne inspiracje ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku uwielbiam konwalie :) MARTENSY *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam wszystkie kwiaty ! :)
    Dużooo się można o Tobie dowiedzieć z tych 3 zestawów pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm, konwalie! moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, też lubię konwalie, a oprócz nich bez <3. Jakbym się miała zastanowić to lubię wszystkie kwiaty, bo są ślicznee :).

    obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. amazing pictures :)

    http://theadorabletwo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm Konwalie aż czuje ich zapach;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kwiaty :) po przebudzeniu myślę dokładnie to samo! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. moje? hm.... chyba róże :D pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bardzo lubię niezapominajki, mają piękny kolor. :3

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham konwalie :3
    rajstopy na 3zdjęciu od dołu są prześwietne :O

    OdpowiedzUsuń
  22. Konwalie kocham je <3
    Pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za konwaliami, chyba najbardziej lubię słoneczniki i róże:)
    Genialne rajstopy *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam wolę tulipany. ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. nowy link bloga :)
    http://extranjera-historia.blogspot.com/
    Przepraszam za kłopot!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bierzmowanie mam dopiero w czwartek :)
    Piękne kwiatuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Konwalie... są cudowne. A kraje, które chciałabyś zwiedzić też od lat są na mojej liście. Już część mojego planu udało mi się zrealizować:):):) Pozdrawiam Emka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo uroczy zegarek ! Uwielbiam takie cudeńka. :)

    Zapraszam
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy Twój komentarz, obserwację i czas poświęcony mojemu blogowi ♥ Na pewno się odwdzięczę!